Yangi's

23. října 2013 v 15:10 | Tokito

Krátký info článek o tom, co jsou to vůbec Yangi's. K čemu nám slouží, a jak je můžeme získat.
Pokud by byly ohledně Yangi's nějaké nesrovnalosti - obraťte se do komentářů níže.

~~

Co to jsou ty Yangi's?
Yangi's můžeme přeložit i na slovo body. Ale jelikož na tomto blogu tvoříme nějaký ten "nový svět", tak i body zde mají nějaký ten svůj nový název. Yangi's Vám pomáhají ve zdokonalování Vás samého.

~~

Na co mi jsou Yangi's?
Pomáhají Vám ve vývoji Vaší postavy a tudíž i ve vývoji hry - Dají se měnit za schopnosti (které si už vymýšlíte Vy samotní).

~~

Jak získám Yangi's?
To je velmi jednoduché! Yangi's můžete získat za Vaší hráčskou aktivitu (tzv. psaní v knihách). Také za plnění úkolů, kterých každý měsíc bude mnoho. Za hru s vypravěčem se také dostávají Yangi's. Za nové nápady k blogu a na jeho vylepšení jsou také účtovány Yangi's (samozřejmě za ty, co se použily). Také se dají získat za to že budete organizovat nějakou akci a nebo budete vypravěčem. (Samozřejmě po domluvě s Adminem přes email či chat! Akce také bude dána vědět ostatním adminem přes stránky.)

~~

Kde zjístím, kolik má daná postava Yangi's?
Stačí najet na postavu v kolonce seznam postav. A na jejím učtu to je přesně napsáno.

~~

Za kolik Yangi's můžu měnit za schopnost či jí vylepšovat?
Přesně 100 Yangi's. Takže jinak řečeno 1 schopnost Vás stojí 100 Yangi's.
O vylepšování schopností článek ZDE.

~~

Jak je to s výší Yangi's?
Aktivita se vypočítává za celý měsíc - Velmi aktivní hráči mohou dostat až 30 Yangi's za měsíční aktivitu.
Úkoly, kterých je poměrně dost za měsíc jsou různé - U každého úkolu je napsáno, za kolik Yangi's je jeho vyplnění (bude se to pohybovat okolo 5-10 Yangi's)
Hra s vypravěčem - Také je dosti různorodá, ale dá se to odhadovat, že za jednu hru s vypravěčem můžete získat 15-20 Yangi's (s tím, že hra s vypravěčem nebude trvat 5 minut).
Návrhy na úpravu a vylepšení blogu, které by se použily - 20 Yangi's.
Za organizaci nějaké akce - 15 Yangi's
Chvilkoví výpravěč (tzv.na jednu akci) - 15 Yangi's

~~

Co když budu muset odejít se hry s vypravěčem, dostanu Yangi's?
Začneme od začátku - Hry s vypravěčem se samozřejmě může zúčasnit, kdo chce, a kolik chce postav. Během hry se také může někdo přidat, v tom není problém. Pokud daná osoba bude muset jít, tak to oznámí, abych o tom věděla. Pokud se účastnil hry aspoň dvacet minut, Yangi's jsou jeho. Pokud odejde, měl odehráno už dvacet minut a neomluví se mi, tak se může stát, že Yangi's mu nebudou připsány. Samozřejmě může postava hrát pouze dvacet minut, aby dostala Yangi's, ale také může hrát s vypravěčem déle do té doby, než se hra neukončí. Odhadovaná doba hry s vypravěčem je cca hodinka plus mínus. Hry s vypravěčem budou plánované a bude o nich dané info, a nebo se vypravěč objeví někde, kde bude více hráčů zrovna hrát.