Co je to a jak na RPG?

30. října 2013 v 19:43 | Tokito

RPG (role play game) neboli hra na hrdiny se povětšinou hraje ve virtuálním světe, který je vymyšlený a upravený tak, aby vyhovoval typu a období hry. RPG se většinou hraje v knihách, fórech, chatech online a nebo, jako v tomto RPG, v knihách. Vymyslíte si postavu se vším všudy a potom tvoříte její příběh. Píšete, jak je oblečená, jak se cítí, na co myslí, jak se chová a co dělá a mnoho dalšího. Nejdůležitější věcí hraní RPG je představivost - bez té se neobejdete.

Jak hrát RPG

RPG se zde píše v herních knihách, jak už bylo zmíněno.
Píšeme v nich v přítomném čase (teď v tuto chvíli se to děje).

- Jak už bylo zmíněno v pravidlech, hrajeme jen za sebe.
- NEPÍŠEME smajlíky. Vše se snažíme co nejpodrobněji popsat.

Myšlenky se píšou do /"...."/
Činy postavy: *....*
Přímá řeč: Nepíšeme do ničeho, je volně.
Řeč mimo hru, poznámky atd. (se kterými to nebudeme přehánět) //...

Příklad:
*Vcházím do parku, koukám se všude kolem sebe* /"Ách, to jsou krásné květiny"/ *Po mé myšlence vidím známou tvář, je to Lukas.* Ahoj Lukas! *Křičím*

Vypravěč

Zda se někde objeví vypravěč, tak ho neignorujte a reagujte na něj. Zapomeňte na odmlouvání. Když vypravěč řekne, že Vaše postava spadla, tak prostě spadla. Není to proto, že by Vaší postavu chtěli zranit, ale proto, aby hru nějak oživili. Takže řeči jako "proč já?" atd. si, prosím, nechte.

Pokud by něco bylo nejasné, tak máte mnoho knih, kde se můžete na něco zeptat. Můžete se také zeptat na emailu nebo zde pod článkem.